Toimitusehdot - Verkkokauppa

Yleistä

Dayton Oy:n verkkokauppa palvelee Suomessa sijaitsevia yrityksiä.

Asiakaspalvelu:

email: verkkokauppa@dayton.fi

Chat-palvelu – arkisin klo 9.00 – 16.00

Toimitusaika

Tilaukset siirtyvät kuljetukseen 0-2 arkipäivän sisällä tilauksesta tai erikseen toivottuna päivänä, jos tuotetta on varastossa. Tilaustuotteiden, ja tuotteiden joita ei löydy varastosta, toimitusajat varmistettava asaiakaspalvelustamme. Toimitusten perille saapumisaika riippuu Postin jakeluaikatauluista paikkakunnallesi.

Voit tarkistaa Postin toimitusaikatalut tästä. Tilaukset toimitetaan postinumerosta: 01510.

Käytämme Postin palveluita: Express-paketti ja Express-rahti. Voit seurata toimitusten etenemistä verkkokaupan asiakastiedot sivulta ja saat myös toimituskuittauksen sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty varastossamme sen siirtyessä kuljetukseen.

Pääkaupunkiseudulla (Vantaa, Helsinki, Espoo) teitä palvelee myös Hakonen Oy, joka toimittaa tilaukset perille lähetyspäivän aikana.

Toimitustavat

Käytämme Postin kuljetuspalveluita: Express-paketti ja Express-rahti.

Kortti ja pankkimaksu asiakkaille kuljetuskustannus hinnoitellaan tilauksen painon mukaan. Hinta ilmoitetaan kassalla.

Laskuasiakkaiden kuljetuskustannukset tarkistetaan vielä laskutusvaiheessa ja veloitetaan lopulta joko painon tai tilavuuspainon mukaan. Käytämme samoja laskutusperiaatteita, kuin Posti painon ja tilavuuden suhteen. Näin ollen kassalla ilmoitettu hinta saattaa muuttua vielä laskutus vaiheessa aidon toimitustiedon mukaisesti.

Pääkaupunkiseudulle tarjoamme Hakonen Oy:n pikatoimitusta: 30 € alv. 0 %/ toimitus.

Asiakkaat voivat myös noutaa tilaukset veloituksetta noutopisteeltämme: Tikkurilantie 136, ovi 10, 01510 Vantaa.

Maksutavat

Kortti- ja pankkimaksut:

Maksunvälityspalvelun toteuttajaina ja maksupalveluntarjoajina toimivat Adyen ja Paytrail.

Adyen

Amsterdam

Simon Carmiggeltstraat 6-50

1011 DJ

The Netherlands

Tel: +31 85 888 8138

Paytrail Oyj

Tunnus 2122839-7

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puh. 020 718 1820

Lasku:

Voit pyytää myös laskua maksutavaksi asikaspalvelustamme: verkkokauppa@dayton.fi. Silloin tarkistamme yrityksenne luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n palvelusta. Laskunvälityspalvelun toteuttajana toimii Ropo Capital.

Ropo Capital

Y-tunnus 2495037-7

Viestikatu 7

70600 Kuopio

Puh. 030 688 6600

Palautukset

Mikäli tuote on rikki tai väärin toimitettu, niin ilmoita asiasta viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta osoitteeseen:

verkkokauppa@dayton.fi.

Toimitamme teille uudet tuotteet tai jos se ei ole mahdollista, hyvitämme ne teille.

Yhteystiedot:

Puhelin: 010 820 5800

email: info@dayton.fi

ma-pe klo 8:00-16:00

Tikkurilantie 136

01510 Vantaa

Koneiden ja laitteiden takuuehdot

Takuu

Laitteilla on myyjän antama 12kk takuu toimituspäivästä alkaen, mikäli muita takuuehtoja ei ole asiakkaan kanssa erikseen sovittu.

Säilytä kuitti takuun voimassaolon todisteena.

Mitä takuu koskee

Sisältää normaalina työaikana tehtävän työn ja varaosat.

Tuotteelle annettu 12 kk:n takuu on voimassa edellyttäen, että laitteen huolto-ohjelmaa on noudatettu ohjeiden mukaan sekä mahdolliset takuuhuollot ovat suorittaneet Dayton Oy:n teknikot tai valtuuttamat huoltoyhtiöt.

Takuu ei kata vaurioita, jotka ovat aiheutuneet seuraavien syiden vuoksi:

  • Tuotetta on varastoitu tai käytetty ohjeiden vastaisesti
  • Tuote on ostajan tai kolmannen osapuolen toimesta asennettu tai saatettu käyttökuntoon väärin
  • Kyseessä on tuotteen normaali kuluminen
  • Tuotetta on muutettu tai käsitelty väärin tai huolimattomasti
  • Tuotetta on ylikuormitettu
  • Tuote on altistettu kemiallisille, sähkökemiallisille tai sähköisille tekijöille tai liialliselle kosteudelle (laitteen IP- suojaustaso huomioiden).
  • Jos käyttötapa, ilmasto-olosuhteet tai muut ulkoiset tekijät aiheuttavat tuotteen toiminnassa tai materiaaleissa oleellisia muutoksia, takuu ei enää koske laitteen moitteetonta kokonaistoimintaa.

Laitteen käyttäjän tulee huolehtia laitteen käytöstä, sijoittamisesta ja käyttöolosuhteista siten, että laitteeseen merkitty sarjanumero on luettavissa ja käytettävissä mahdollisissa takuu- ja huoltoasioissa.

Mihin tulee ottaa yhteyttä, jos tuotteen kanssa ilmenee ongelmia

Jos laite vaatii huoltoa, korjausta tai varaosia, niin ota yhteyttä Daytonin huoltoon:

Huolto

Puhelin 010 820 5805

e-mail: huolto@dayton.fi

Varaosat

Puhelin 010 820 5874

e-mail: varaosat@dayton.fi

Täyttämällä alla olevan linkin takana olevan HUOLTOKUTSU / VARAOSATILAUS -lomakkeen nopeutetaan mahdollisen huolto-/korjauspyynnön käsittelyä.

https://www.daytongroup.fi/tilauslomakkeet/#huoltokutsu

Jos laitteessa on valmistus- tai materiaalivika, on kyseisen laitteen Daytonilla oikeus joko korjata vika tai vaihtaa laitteeseen osia. Vaihdetut osat ovat Daytonin omaisuutta.

Jos vian korjaus tai osien vaihtaminen ei poista vikaa, puretaan kauppa tai toimitetaan uusi laite viallisen tilalle.

Kuka huoltaa tuotteet

Koneiden ja laitteiden huolto/korjaus tapahtuu lähtökohtaisesti Dayton Oy:n keskushuollossa Vantaalla (Dayton Oy, Tikkurilantie 136, 01510 Vantaa).

Tuotteet toimitetaan Dayton Oy:n keskushuoltoon asiakkaalle huolto/korjaustilanteessa annettujen toimitusohjeiden mukaisesti ja Dayton Oy:n käyttämällä postitussopimuksella.

Mikäli korjausta ei voida suorittaa Dayton Oy:n keskushuollossa Vantaalla, veloitetaan paikan päällä tapahtuvasta huollosta/korjauksesta aiheutuneet kohtuulliset matkakulut. Matkakuluihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.